söndag 22 augusti 2010

Konfirmation

Nu är jag konfirmerad. Det känns bra! Jag har haft väldigt blandade känslor om konfirmationen. I början gillade jag det inte alls, eftersom jag inte kände en enda person. Sen blev det bättre när jag började lära känna lite folk. Men mot slutet tyckte jag att det var hemskt och bestämde mig för att hoppa av. Jag var helt bestämd på det tills jag kom på vad det var som jag skulle missa. Assisi. Vem skulle tacka nej till att åka dit? Inte jag. Så jag åkte. Och det var en underbar upplevelse! Jag fick se så otroligt mycket och har fått så mycket positiva intryck av den resan. Och idag, själva konfirmationen, var ett bra avslut. Jättefin gudstjänst, fint väder och alla var glada och positiva! Allt var perfekt – om man bortser från våran teater...
 Så för att sammanfatta det här konfirmations året med ett ord... ------- äh jag kommer inte på något bra sätt att avsluta det här inlägget! Hursomhelst så har det vart bra!


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar