lördag 13 november 2010

Små-deppig lördagskväll

Åh vad jag blir deppig när jag inte har något att göra. Klockan är 21.25 och jag är hemma med familjen. De andra tittar på någon film som jag inte vill se, det är alldeles för tidigt och jag är för pigg för att gå och lägga mig, jag är för trött och okoncentrerad för att plugga (vilket jag egentligen borde, med tanke på den uppsats som ska vara inlämnad på måndag och som jag bara har kommit halvvägs med...), så... Min lördagskväll blir alltså lite små-deppig. Det är det enda jag kan komma på att göra just nu, små-deppa och stirra framför en tom facebooksida.

Herregud vad deprimerande det lät. Men det är ju faktiskt sant...

Hoppas att er lördagskväll är lite mer händelserik än min.

Gammal photobooth-bild från i somras
PS. Kan inte ni läsare (alla 15, 20st haha....) kommentera lite? Det känns lite som om jag skriver ut till tomma intet... Skulle kännas lite mer – – – motiverande att blogga då!

xoxo

2 kommentarer: