måndag 25 juni 2012

Hjälp, någon?

Alltså åh. Jag vet att det är sommarlov och att man som studerande inte ska vilja göra något annat än att bara sova bort dagarna, men jag är så himla frustrerad. Det var tänkt (sedan typ april) att jag skulle jobba på en båt som levererar glass ut i skärgården – ett riktigt drömsommarjobb, eller hur? Men förra veckan fick jag ett mail från arbetsgivaren där han säger att jag nog bör ha en plan B för ett jobb med säkrare inkomster. Detta säger han alltså i mitten av juni. Chansen för att jag skulle kunna få ett sommarjobb nu är minimal.

Så. I ren desperation frågar jag nu, ni som läser, är det någon av er som vet någon som anställer, som själva behöver extrapersonal, barnvakt etc? Om det skulle vara så får ni hemskt gärna kommentera här på bloggen, maila mig på charlotta.b@hotmail.com eller ringa mig på 0709 65 33 30. Please?

_lotta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar