onsdag 3 oktober 2012

Yes, I may dream a million dreams

Hej alla människor där på andra sidan datorskärmen. Jag vill så gärna ha en bra ursäkt om varför jag inte har uppdaterat något, men det har jag inte. Om inte total brist på inspiration räknas. För jag känner verkligen så. Ingen inspiration. Jag är mest trött. Kommer hem från skolan och är trött. Tack gode Gud för kaffe säger jag bara. Annars vet jag inte hur det skulle gå.

Ibland blir det lite trist när man har en blogg att bara prata om sig själv. Så nu kan väl ni berätta något! Vad gör ni? Vad ser ni fram emot just nu? Vad tar er igenom vardagen?

_lotta

2 kommentarer:

  1. Jag hade en körlektion igår det var min andra och han sa faktiskt att det gick jättebra fast jag tyckte att det gick sådär och funderar på om jag verkligen kommer att komma ihåg allt jag lärde mig. sen så har jag börjat gymnasiet igen och det känns faktiskt rätt bra. Jag mår ganska bra ibland också, allt känns inte så grått längre C:

    SvaraRadera
  2. Ja du, jag tar mig igenom vardagen med att ta vara på det lilla, hela tiden. När jag går till bussen på morgonen så njuter jag av höstluften (försöker i alla fall), tar vara stunden att prata med min dotter innan vi är ifrån varandra hela dagen. På jobbet passar jag på att umgås med fina kollegor, och hemma på kvällen vill jag äta god mat. På bussen läser jag böcker jag längtat efter att läsa, och när barnen somnat så hets-syr jag kläder eller stickar snygga grejer framför film eller tv. Jag måste använda varje ledig sekund till något positivt, annars blir hela livet bara en grå raksträcka som jag inte vill se tillbaka på och ångra. Och så ser jag fram emot att åka till Västindien i vår!

    SvaraRadera