lördag 12 februari 2011

Sweet Sixteen

Idag blir jag 16 år. Det är ganska mycket. Som jag sa till min vän Maja för några dagar sen, "Jag känner mig inte som 16... Jag känner mig mer som 12."

Det var såklart ett skämt, men någonstans finns sanning i det. Jag har aldrig velat bli stor. När jag var liten ville jag kanske bli större, men aldrig stor. Självklart är det fånigt att börja få åldersnojjor när man är 16 år, men ändå.

Man blir ju äldre hela tiden, och vips så sitter jag där och är 43 år på något kontor, med ett liv som inte alls blev som jag tänkt mig. Jag är så fruktansvärt rädd för att det ska hända. Även om jag aldrig skulle tillåta att det blev så, men ändå.

Nej, nu ska jag inte dela med mig mer av åldersångest, det är ju faktiskt min födelsedag! Sådant depp får jag spara till andra dagar! Så vad fick jag då? Jo, jag fick världens finaste skor från Filippa K! Jag fick även en fin fotoram och fin förvaringslåda från Bookbinders Design. Vi firade bara jag, mamma, pappa och min storebror idag, resten av familjen får det firas med senare!

Hej, hej

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar