torsdag 7 juli 2011

Uppdatering!

Har precis kommit hem från landet, men kommer bara vara hemma tills i morgon. Tänkte bara passa på att uppdatera lite nu när jag har tillgång till internet. 

Du skulle väl inte gå gymnasiet? Eller skrev du inte det i ett inlägg? :P
Av Anonym på KG here I come! på 2011-07-04

Jo, för några dagar sedan fick jag en kommentar på inlägget om att jag hade kommit in på Kungsholmens gymnasium. Jag tänkte att jag skulle svara på den nu.

Både min och mina föräldrars förhoppning är att jag ska börja gymnasiet i höst. Men. Om jag inte ändrar min inställning till att bli frisk kan jag inte börja gymnasiet i höst, enligt min läkare. Och anledningen till att jag inte får börja är att jag inte kan ta ansvar för att jag äter själv. I nian funkade det så att min mamma eller pappa kom och åt med mig. Där var det ordnat så att jag kunde sitta i ett separat rum och äta ifred. Men det kommer inte fungera att göra så i gymnasiet. Så om jag skulle börja gymnasiet utan att ha någon vilja till att äta och ta ansvar själv, skulle jag inte äta någon lunch. Det vet mina föräldrar och min läkare, och därför kan jag inte börja om jag inte är beredd att kämpa och ta ansvaret för maten. 

Ingen vet hur hösten kommer bli. Inte ens jag. Så vi får se. Och hoppas på det bästa!

Bild härifrån
_lotta

1 kommentar: