söndag 23 september 2012

Surreal, but nice


Haha. Vet inte riktigt hur jag ska förklara bilden. Eller jo, jag gör det så enkelt som möjligt:

Igår träffade jag Maria Montazami. Pappa hade sett en annons i tidningen om att hon skulle komma till en klädaffär som ligger 5 minuter från mig. Både jag och mamma har tittat på Svenska Hollywoodfruar sedan det började (men nu tittar vi inte längre, för hur hemsk är inte den där Gunilla?! Man vill slå henne med en stekpanna och låsa in henne någonstans långt under marken) och favoriserade Maria redan från första avsnittet. Så nu när hon skulle komma så nära oss så var det vara att passa på, eller hur? Hon var verkligen vänlig, tog sig tid med alla och hade ingen brådska. Och så var hon lång. Jättelång. 

Efteråt kunde jag och mamma enas som att det är svårare än man tror att inte bli Hugh Grants lillasyster i Notting Hill när man blir star-strucked.

_lotta

2 kommentarer: