onsdag 12 september 2012

Världens sämsta framförhållare

(hej Lovisa D)

Okej. Nu är det så att det är insparksfest i morgon med temat glitter, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig (i-landsproblem). Jag hade egentligen inte tänkt att gå, men ändrade mig idag. Så nu sitter jag här, kvällen innan och har ingen aning vart jag kan få tag på något glittrigt. Om ni av någon händelse skulle behöva veta vem personen som har sämst framförhållning i världen är, så kan jag hjälpa er; det är jag.

Så. Ideér någon? Jag har inget som helst glittrigt i min garderob. Vet inte heller vart man kan köpa glittra kläder. Hjälp? Någon?!

_lotta

2 kommentarer:

  1. Kolla typ Gina tricot/H&M! Såg att dom har mycket glitter ute nu för en billig slant ^^ Annars glittriga stumpbyxor/nagellack/smink/hårsprej/osv går att leka mycket med glitter!
    Tack för en fin blogg föresten! Läser den ofta <3

    SvaraRadera