fredag 8 april 2011

This is for

Eftersom den här bloggen handlar om mig och mina tankar, innebär det ju att det blir ganska många ätstörnings-relaterade inlägg. Och för er som läser framstår då kanske jag som en person som är deprimerad och ledsen hela tiden. Så är det faktiskt inte. Jag kan vara glad (även om ätstörningen ligger och väntar bakom ett hörn). Jag kan skratta. Jag kan faktiskt det. Få sådana där hysteriska skratt-anfall då man står dubbelvikt och knappt kan andas. Så, detta inlägg tillägnar jag till dem som får mig att leva.


Min kusin Rebecka. Jag är så otroligt glad att jag har dig! Du har alltid känts som en syster för mig.
Himla snälla och fina Elice. Sprudlande glad kommer du fram till mig på morgonen och genast känns allt bättre när jag har dåliga dagar. 
"Styvkusiner" skulle man väl kunna kalla oss? Du är så jäkla cool och unik. Tycker väldigt mycket om dig, fashionfriend!
Maja, vet du vad? Du får mig att skratta de dagar jag inte ens vill le.
Vad vore jag utan dig, Lovisa? Du fick mig att orka igenom det värsta, lyssnade och pratade när jag ringde, fick mig att äta fastän jag inte alls ville. Och du är kvar. Jag förundras över det nästan varje dag. Att du orkar! Älskar dig, min fina, fina vän. 
Joanna, du är en fantastisk vän och person. Och fastän det inte alltid känns så lätt så kommer det att ordna sig. Det vet jag. Du är en så jäkla fin vän som jag aldrig, aldrig, aldrig vill förlora. Älskar dig.

Vissa bilder är tagna från Facebook. Om någon inte vill att deras bild visas här på bloggen, så är det bara att säga till så tar jag bort den!

_lotta

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig Lotta. Har alltid gjort det och kommer alltid att göra det.
    Du vet att jag alltid har gjort det.
    Vill ha tillbaka dig.
    Kom...jag saknar dig. ♥

    SvaraRadera