måndag 14 november 2011

Ikväll...

...ska jag bädda ner mig i sängen och titta på film. Kick-Ass tror jag att det blir. Har inte sett den förut. Är det någon av er som har det? Är den bra/ dålig? Let me know!
...ska jag äta något gott till kvälls-mellis. Kanske blir det en bulle och té?
...ska jag somna i mina flanell-lakan och sova längelängelänge. Jag har nämligen en grej jag ska göra i morgon förmiddag, och får därför sova ut (♥). Jag ska intervjua barn på det dagiset där jag praktiserade i somras. För i svenskan så håller jag (och två andra) på med ett projekt; barns språk och hur det utvecklas! Åh jag ser verkligen fram emot att få intervjua dem!

Ja, jag gillar "färgpenna"-effekten på photo booth. Märks det?

Nu avslutar jag det här inlägget med en "jag-är-en-stor-bloggare-med-många-läsare"-fråga som säkert ingen kommer svara på: vad ska ni göra i kväll?

4 kommentarer:

  1. Jag är klar med mitt plugg!!!!! ( dvs jag skiter i resterande 70 procent) Jag ska mysa med gg!!

    SvaraRadera
  2. Jag ska plugga i mängder och avsluta kvällen med lite The office. Kickass är sjukt bra btw!

    SvaraRadera
  3. Jag har sett Kick ass!! Jag tyckte att den var jättebra, men min kompis jag såg den med tyckte att den var jättedålig, så man vet ju aldrig haha :D

    Och jag vet inte om det räknas som kväll längre, men jag övar på mitt svenska tal tills imorgon.

    /Amanda

    SvaraRadera
  4. Har lyssnat på Joe Satriani hela kvällen, och experimenterat med Screen Snake appens disco mode! Epilepsi nästa ;D

    /Brorsan ;D

    SvaraRadera