lördag 5 november 2011

London calling

Här kommer nu en bildkavalkad från förra helgen när jag var i London → Manchester → London igen!

Tänkte att jag skulle vara en sån där riktig bloggare och ta en "dagens outfit-bild", men ljuset blev inte så bra...
En bättre bild! Fin krage, eller hur?

Hej hej


Hotellet där vi bodde i London

Fina blommor

Efter en två timmar lång tågresa och två timmar shopping var jag äntligen hemma hos min kusin Becka! Åh vad jag hade saknat henne!♥

Hon har ett flipperspel hemma hos sig så självklart var vi tvungna att spela lite! Jag vann(!!!!!???!!!!!)

Becka

Jag är mycket koncentrerad när jag spelar

Dagen därpå åkte vi och bowlade


Becka

♥ 

Förvånansvärt så lyckades Becka ta en bild av de få (och då menar jag verkligen få) gångerna klotet inte rullade direkt i rännan.

Sen åkte vi hem

Fin måne

Dagen efter åkte jag tillbaka till mamma och pappa i London. Vi åkte till Covent Garden och var där hela dagen. Där fanns en Ladurée-butik, och jag som alltid velat smaka macarons! Så vi köpte en låda men tyvärr var de inte så goda. Väldigt söta.

Fin skylt

Så vi köpte en låda men tyvärr var de inte så goda. Väldigt söta.
 


Fin sko. Förra året när jag var i London med pappa gick vi och såg den här musikalen. Det var nog det mest gayiga jag sett! Verkligen inte något dåligt, mest ett konstaterande!

Fina hus

Ännu mer fina hus


Stjärnor i taket på Liberty


Det var allt!

_lotta

1 kommentar:

  1. Superfina bilder! Du e så duktig <3
    Vi måste åka dit tillsammans någon gång!
    Puss <33

    SvaraRadera