onsdag 30 november 2011

Kan inte sova




Just nu ligger jag i sängen men kan inte sova. Det är några saker som gnager i mig. Här är några av tankarna som snurrar runt i mitt huvud:

  • Hur ska jag kunna ta igen allt skolarbete som jag missat under den tid jag är sjuk?
  • När ska jag bli frisk från den här dumma influensa-liknande saken jag har? Nu har det faktiskt gått mer än en vecka! Ligger fortfarande hemma och väntar på att det ska bli bättre...
  • Kommer jag kunna sova i natt, eller kommer det bli som natten till idag, då jag fick en hostattack som varade typ halva natten?
  • Kommer det vara jobbigt på SCÄ i morgon när det är vikt för första gången på länge?
  • Hur kommer det bli med min nya psykolog? Kommer hon vara lika bra som den förra eller lika hemsk som den förr-förra?
I-landsproblem, jag vet...

_lotta

1 kommentar: