onsdag 18 januari 2012

En bra-lista

jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig tidigt så jag skulle få ordentligt med sömn, men icke sa nicke! Det var inte min kropp med på. Så här sitter jag nu, i pyjamas och smått rastlös. Jag tänkte därför lista en massa bra saker just nu!

5 saker du gillar just nu:
・Acnes vårkollektion.
・Jordgubbe-apelsin-ingefärsjuiceen som finns på mammas jobb.
・Nybakat surdegsbröd.
・Pastellfärger.
・Att gå på bio

5 saker du gillar med dig själv:
・Mina händer.
・Jag har ett rätt så bra ordförråd.
・Jag är mycket, mycket mer social nu än vad jag någonsin har vart.
・Jag är grym på att baka.
・Jag vet vad jag vill. Känner inte längre samma likgiltighet till... ja... allting!

5 saker du längtar till:
Helgen.
・En varm sandstrand och klarblått, salt hav någonstans långt, långt borta.
・Min födelsedag. Jag är fortfarande barnsligt förtjust i att fylla år.
・Nästa helg då jag äntligen ska få träffa Joanna, efter jag vet inte hur lång tid!
・När vintern är slut och jag kan åka moppe till skolan igen.

Nu ska jag försöka sova igen. Godnatt! 

_lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar