torsdag 5 januari 2012

Jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in

Jag vill flytta hemifrån. Till en liten lägenhet, helst på söder eller helst helst i London. Jag är så obeskrivligt trött på att gå omkring och vara rastlös här hemma. Jag är så trött på att aldrig kunna vara spontan med mina vänner eftersom jag inte bor centralt, 45 minuter från centralen närmare bestämt. Och jag är så trött på att vara hemma. Jag har vart hemma så fruktansvärt mycket de här åren som jag har vart sjuk. Det känns som att jag har förbrukat hela min uppväxts "hemma-tid". Självklart förstår ju jag att jag inte kan flytta hemifrån, jag har varken speciellt mycket pengar eller något jobb. Men när jag drömmer om min egen lägenhet, drömmer jag att den ser ut ungefär såhär:










_lotta

1 kommentar:

  1. ÅÅh Lotta! Vi kan flytta tillsammans! Vad sägs som att packa väskorna och ta en weekend till London... nu!? Puss <3

    SvaraRadera