torsdag 9 februari 2012

21:02

Sitter just nu i min säng med min hund i knät. Inte sådär lite grann med bara huvudet i knät, utan bokstavligen så ligger hela han i mitt knä. Alltså, jag sitter i skräddarställning och han ligger över båda mina ben. Kan det bli gosigare?

Idag var jag på SCÄ och träffade min läkare. Det gick bra. Jag ska börja trappa ner på den ena av mina två mediciner. Den är mot tvång, men eftersom jag inte har så mycket tvångstankar kvar så finns det ingen anledning att ha den kvar. Så det känns bra. En annan sak som känns bra – konstig, men bra – är att nästa inplanerade möte på SCÄ inte är förrän i slutet på april, början på maj. Nu är det faktiskt snart över. Jag kan inte riktigt fatta att jag klarade det. Jag besegrade anorexin. Det ni.

_lotta

1 kommentar:

  1. och du är så cool, så bra, så jättejättestark. Jag är glad att jag har dig, min alldeles egna pingvinbroder.

    SvaraRadera