fredag 3 februari 2012

Thank God It's Friday

Hoppsan! Det var visst ett ganska bra tag sedan jag skrev något här. Tänkte ge er en liten uppdatering om vad som pågår i mitt liv just nu:

- Ska börja träffa min förra superbra psykolog igen. Hon slutade i november för att böra jobba på BUP i Solna. Så då fick jag en ny psykolog som jag inte alls fungerade bra ihop med, så jag avslutade den kontakten. Men jag känner att jag fortfarande har ett behov att ventilera tankar, så min läkare fixade så att jag blir inskriven på BUP och att jag kan börja gå hos min gamla psykolog igen. Det känns så himla bra! Det enda jobbiga är att bli inskriven på en till enhet när jag snart är fri, men jag får fokusera på att jag får träffa min braiga psykolog istället.

- Snart fyller jag 17 år! Den 12 februari för att vara exakt.

- Jag känner att på det stora hela är jag väldigt nöjd med mitt liv.

1 kommentar:

  1. YEEEEEEEEEEEY!! 12 februari here we come <3<3

    SvaraRadera