måndag 17 december 2012

All of me

Är så himla himla glad över att fler har hittat hit, till min lilla hörna av den här enorma cybervärlden tack vare dubbelpepp! Välkomna! Hoppas att ni är här för att stanna. Det vore kanske passande att skriva en kortfattad summering av vem jag är, så här har ni en:

Namn: Charlotta Matilda Billström.

Ålder: 17 år (blir 18 den 12e februari!).
Skola: Kungsholmens gymnasium.
Familj: Mamma, pappa, storebror (som nyligen flyttade till England) och hund.
Far och mor i London
Min storebror Otto på sin student

Lyssnar på: Mest 60-tal, jazz och motown för tillfället.

 

Läser: Haruki Murakamis 1Q84-triologi.
Äter: Mycket pepparkakor just nu, cirka artonmiljoner per dag.
Tittar på: New Girl och Doctor Who, mina favoserier just nu.
Klär mig i: Varmt, mjukt, vinrött, stickat, randigt och blått.


Som ni kanske redan har förstått så älskar jag att skriva, vill göra det alla dygnets timmar, eight days a week. Essäer, krönikor, noveller eller bara tankevetilation. En annan sak som ni säker har snappat upp är att jag har varit sjuk i ätstörningar ett par år, men är hur helt och hållet fri från dem. Skulle inte byta ut det liv jag har idag mot den tiden under några omständigheter. Att bli fri är det bästa som jag har gjort.

_lotta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar