måndag 31 december 2012

2012

Fem händelser som varit bra det här året?
Resan till Los Angeles.

Att få bli publicerad på dubbelpepp.se.
När min kusin Becka kom hem och bodde hemma hos mig och vi hade grillfest på kvällen med massa bra människor.
Resan till London.
När jag, Maja och Otto såg Coldplay på stan och high five:ade med hela bandet.


Fem händelser som varit sämst det här året?
Nationella provet i matte den här teminen.

Att Elice åkte iväg till USA (men jag är ju så klart glad för hennes skull, det här är bara en liten självisk punkt).
Min dator har strulat och blivit segare...
Otto flyttade till England (även detta en självisk punkt).
Skolstarten i tvåan eftersom jag kände mig så osäker.


Vad har du lärt dig i år?
Att räkna ut derivator. Nej, men att bli trygg i mig själv.


Blev året som du har tänkt dig?
Jo, men det blev det väl. Jag blev ju frisk och mer än så ville jag väl inte.


Vilka kläder har du använt mest?
Ralph Lauren-skjortan som jag fyndade för 40 $.

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Håkan Hellström, She and Him, Kent och Coldplay.

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
New Girl, community och Doctor Who.

Vilka människor har du hängt mest med år?
Lovisa, min klass, Amanda och Haley nu mot slutet av året.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Haley och Elin.
Vad är det vackraste du fått i år?
Min Miu Miu-kappa.

Vad är det bästa du har läst?
1Q84-serien av Haruki Murakami.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Indoor walking, som är den roligaste träningsformen.
Åkte till USA, hade inte vart där innan.


Vad var din största framgång 2012?
Blev friskförklarad.
Fick A i svenska.


Bästa köpet?
Oj, hm, svårt... Jo men det är nog mina glittriga Missoni Converse.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kaffe.

Vad önskar du att du gjort mer?
Inte oroat mig så jäkla mycket.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var bakis, brunchade med fina vänner på Saturnus och firade med familjen på kvällen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
En salig blandning av det mesta.

_lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar