söndag 21 juli 2013

Sommarstängt

Hallå hallå. Kom hem från min kusin för några dagar sedan, men åkte nästan direkt ut till landet och har inte haft någon lust att hänga vid datorn för att uppdatera. 

Hade verkligen ett par fina dagar i England med roadtrips, pub-besök och måndagsfestande. Skönt att fly verkligheten, om än bara för några få dagar. 

Men nu är jag hemma, pluggar biologi, syr en massa fina plagg att ha när jag drar till Nice i mitten av augusti och läser en av Mark Levengoods fina böcker. Bloggandet är liksom inte prioritering nummer ett nu under sommarlovet, och jag vet att läsandet av bloggar inte heller är det. Därför bli det ganska glest med uppdateringar från mitt håll. Vi hörs av lite då och då fram tills dess att sommarlovet börjar lida mot sitt slut (vilket säkert kommer vara alldeles för snart) sen blir nog bloggandet som vanligt igen. Puss. 

_lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar