onsdag 23 mars 2011

En annan dag

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag kan, om jag vill, skriva en himla lång – och deprimerande – text om hur jag mår just nu. Men jag vet inte om jag orkar skriva det. Och om jag vill lämna ut mig så mycket i bloggen? För om jag börjar skriva något nu, kommer jag dra med allt som jag känner nu, det kommer inte gå att stoppa. Jag vill nog inte lämna ut mig så mycket. Berätta saker som ingen vet. Som jag håller för mig själv. Nej. Jag vill inte skriva så mycket. Jag kanske kan försöka ta det lite ytligare?

23 mars 2010. En dag jag inte vet om jag någonsin kommer glömma. Varför tar jag senare, en annan dag. En dag då jag är lite starkare. En dag som inte är idag.

En spellista säger i det här fallet mer än tusen ord. No surprises

_lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar