torsdag 30 juni 2011

Where the action was

Såhär glad var jag över att ha en biljett
Jag och Maja taggade på spårvagnen
Och Maja var glad fastän vi åkte nio stationer fel


Mitt festivalarmband ♥

Vi hittade en Emma
Och en Lovisa
Sahara Hotnights
Tidsfördriv



Aaahhh!!!!
The Ark


Älskade Coldplay ♥


Bästa bästa bästa

Det här var alltså Where the action is 2011. Coldplay var bäst. Utan tvekan. Och efter att ha hållit platser i ungefär åtta timmar, stod vi längst fram när Coldplay spelade. Att vara tjugo meter ifrån Chris Martin, det är lycka det. 

_lotta



2 kommentarer:

  1. Fy vad grymt att se Coldplay live. Vill jag med.

    SvaraRadera
  2. jag hade också tänkt att gå. tills jag insåg att det var på en tisdag och att jag skulle jobba då! hoppas du hade riktigt skoj.

    SvaraRadera