måndag 2 april 2012

Du och jag borde starta upp ett band, låta det explodera i skyn

Hejsan.

Idag har vart en hemskt påfrestande dag. Den började hos min psykolog på BUP. Det var bra. Jobbigt, men bra. Vi rotade i en massa jobbiga känslor, men det gav resultat. Jag känner mig inte lika överrumplad av känsolrna när de kommer nu. Så det var bra... Sen hade jag ett engelskföredrag. Det gick väl sådär, kunde vart mer förberedd än vad jag var. Och sist men inte minst så var det matteprov! Ja, det kunde gått bättre om man säger så. Men, men... Jag hade ändå inte tänkt bli matematiker så jag antar att ett dåligt prov inte kommer förstöra min framtid. Man får ta det med en nypa salt.

Nu ska jag återgå till mitt argumenterande svensktal om civilkurage som jag ska hålla i morgon. Att skriva själva texten går rätt så fort eftersom jag gillar att skriva, speciellt argumenterande texter, men sen ska den läras in och jag ska kunna presentera den på ett bra sätt, och det mina vänner, är inte min specialitet.


Den här låten får mig att bli peppad igen.

_lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar