måndag 16 april 2012

När jag blir stor

 


När jag blir stor...

...vill jag bli journalist

...vill jag bo i en lägenhet i New York eller LA och ha roliga rumskompisar

...vill jag ge ut en bok

...vill jag lära mig franska och bo ett litet tag i Paris

...vill jag trippa runt i höga klackar utan problem

...vill jag ha hemskt söta barn

...vill jag gifta mig i en klänning från Lanvin

...vill jag jobba på något stort modemagasin, som Elle eller Vogue

...vill jag bli balettdansös

...vill jag kunna spela piano jättefint


Vad vill ni göra när ni blir stora?




_lotta


1 kommentar:

  1. när jag var liten ville jag också bli balettdansös. men jag började aldrig, så jag antar att det inte skulle gå nu.

    när jag blir stor vill jag bli lantbrukare och författare. kanske driva ett lantbageri med vedeldad stenugn och starta en revolution.

    SvaraRadera