lördag 14 april 2012

In the sun

Hej.

Det har vart ett bra lov för min del. Sovit mycket, kvällsfikat på café 60 med Maja, vart på landet med Lovisa, gått på bio med Stina och druckit afternoon tea med Amanda och Haley. Bra alltså.

Tror att det börjar bli dags att skiva en ny Historia-del snart. Bävar lite inför det, dock. Det är hemskt jobbigt att skriva om det, eftersom jag måste gå tillbaka, minnas och återuppleva allt i huvudet. Men när det väl är nerskrivet, då kan jag släppa det och gå vidare. Allt det som jag har skrivit ner har jag slutat älta, ångrat och tänkt på. Men det som inte är nerskrivet än kan fortfarande vara på något sätt närvarande ibland. Så det är definitivt värt att skiva ner allt, det får bara ta sin tid helt enkelt.


Nu beger jag mig till Elice för Disneykväll!


_lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar