tisdag 27 augusti 2013

Nu så

Nu är det över. Nu är det äntligen avklarat. Idag skrev jag mitt kursprov i biologi 1 som jag pluggat inför hela sommaren. I tre timmar satt jag och skrev, vissa svar kanske till och med hade relevant innehåll. Jag kan inte ens börja beskriva hur otroligt lättad jag är. Som att en stor och tung sten har lyfts från mina axlar. Nu är det faktiskt gjort.

Jag bryr mig egentligen inte så jättemycket om hur det går eller vilket betyg jag får. Självklart är det ju önskvärt att bli godkänd, men ärligt talat så är jag bara så glad och stolt över att jag faktiskt klarade av att plugga ett helt sommarlov, och sedan kunna såpass mycket att jag i alla fall förstod vad som stod i frågorna, att jag knappt orkar bry mig om antalet E-, C- eller A-kriterier jag uppnådde. Jag tog mig helt själv igenom en hel 100-poängskurs och jag är tamefan stolt.

Nu: däcka framför någon film jag sett lite för många gånger. Typ You've got mail. Aahh livet <3

_lotta

2 kommentarer: