söndag 25 augusti 2013

Söndagslista


Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
Trött, tror jag. Haha, deppigt värre.
Har du någon fobi?
Njae, kanske inte fobi, men jag avskyr att åka hiss.
Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
Skolmaten. Nä, skoja. Kanske tex-mex-middagen igår. Sanslöst gott. Eller bara Sias apelsinchokladglass.
Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
"Oj, jag dukade visst inte till dig. Glömde att du var här" sa mamma till mig. Tack. 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
När jag körde om småpojkar som trodde de var coola på sina moppar med min häromdagen. Blir alltid så jäkla nöjd när jag kör om någon. 
Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Eftersom det är cirka tre och en halv timme kvar av den här helgen så gissar jag på att äta äppelkaka. Eller sova. 
Vilken är din pepplåt för tillfället?
Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Tittat på HIMYM

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Hm njae det tror jag inte. Men i veckan som var gjorde jag det. Jag kommer aldrig mer välkomnas tillbaka till ett nytt år på Kungsholmens gymnasium. 
Vad oroar du dig för?
Kursprovet i biologi som jag pluggat inför hela sommaren som jag ska skriva på tisdag.
Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Katrin Zytomierska på stan. Ugh gillar verkligen inte den människan (baserat på vissa uttalande som kanske inte var helt sympatiska).
Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Att hitta bland alla salar i skolan. Lär mig aldrig.
Hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?
Mitt Photo Both fungerar inte :-(
Har veckan varit bra än så länge?
Jorå, det var väl en helt okej vecka. Segt med skolan, men ändå ganska bra överlag!

_lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar