söndag 19 maj 2013

Söndagskväll

Det är inte så lätt att komma på bra idéer till inlägg när det är så mycket i skolan, tyvärr. Nu på onsdag är det prov som jag fruktat hela terminen; nationella i matte. Att jag spelade Candy Crush under för många lektioner där jag istället borde gjort anteckningar och lyssnat uppmärksamt får till slut sina konsekvenser. Och det värsta är ju att jag inte har någon annan att skylla än mig själv. Men om jag ska försöka se det från den ljusa sidan så är det MITT LIVS SISTA MATTEPROV. Halleluja.

I morgon ska jag äntligen till frisören och fixa till håret. Är sjukt sugen på någon slags Brigitte Bartot-lång-sextiotals-lugg. Vet dock inte riktigt om jag vågar... Så det återstår att se. Kanske lägger jag upp en bild i morgon. Visst är ovissheten spännande?

_lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar