torsdag 16 maj 2013

Tre

Tre saker jag inte förstår mig på:
Asymptoter
Att CUF vill legalisera marijuana
Musikteori

Tre saker jag gör jag just nu:
Skriver på en svenskanalys
Oroar mig för hur det ska gå med svenskanalysen
Undrar varför jag bloggar istället för att skriva svenskanalysen

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Sluta bita på nagelbanden
Få något jag skrivit publicerat i pappersform
Bli mamma

Tre saker jag kan:
Spreta sjukt mycket på tårna
Räkna division med liggande stolen
Knäcka mina tår, fingrar, nacke och rygg. Love it. 

Tre saker jag inte kan:
Allt som har med kemi att göra
Spela piano
Göra rörelser som innefattar både armar, ben och fötter (jag har usel koordinationsförmåga)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Lägga en symmetrisk eyeliner
Spela piano
Hacka grönsaker sådär sjukt snabbt som alla TV-kockar gör

Tre saker jag tycker om:
Dricka kaffe i solen på vår uteplats
Dansa på trånga dansgolv med bra kompisar tills fötterna värker
Min säng

Tre favoriträtter:
Lax med stuvad potatis
Biff Rydberg
Spenat- och fetaostpaj

Tre favoritlåtar:
Heroes - David Bowie
Never wanted your love - She & Him

L.I.F.E.G.O.E.S.O.N. - Noah And The Whale

Tre favoritminnen:
När vi äntligen fick hämta hem Neo
Pizzabagaren som bakade in en lapp med sitt nummer i vår pizza under vår klassresa till Italien i nian
Lovisa och mina kvällspromenader på Mallorca när vi var där tillsammans 2011

_lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar