torsdag 14 februari 2013

Soft winds

Ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men den här veckan har vart alldeles proppfull. Har knappt haft en minut över förrän nu. Därför följer nu en kortfattad summering av dagarna som gått!
   I tisdags var ju min 18e födelsedag och den var fantastisk på alla sätt och vis. Fick superfina presenter, bland annat ett nytt objektiv till min kamera (35 mm) och en fotokurs på Fotografiska!
   Igår kväll var jag och min vän Maja på genrepet av Turandot som har premiär på lördag. Magiskt bra. Alltså sådär "tappar-andan-och-blir-alldeles-mållös-för-att-det-är-så-fantastiskt"-bra.
   Idag var första kurstillfället på Fotografiska och det var så himla bra. Bara efter en lektion känner jag att jag har fått bättre koll på min kamera. Så om ni vill gå en fotokurs rekommenderar jag verkligen de på Fotografiska!

Som avslut delar jag med mig av soft kvällsmusik. Mina damer, herrar och allt där emellan; Chet Baker!

_lotta

1 kommentar: