torsdag 4 april 2013

Hemma bra men borta bäst

Hej och hå, nu är jag tillbaka från ett fantastiskt Mallorca! Sommarvärme, sol, palmbrus och salt medelhavsluft. Men jag har inget emot att vara hemma igen, nej, nej. Jag menar, det var ju nästan åtta grader idag... Och det är bara trettio centimeter snö kvar på tomten... Och jag frös nästan inte när jag hade jackan lite uppknäppt på mig utomhus... 

Ja, ja... Inte så jäkla långt kvar av den här vintern nu. Om inte allt för jättelänge är det nog helt okej väder även här. 

Brace yourselves, här kommer bilder från resan.

Min lilla mamma

Min lilla bror

Och min lilla pappa

Erica, mammas bästa vän (och min och Ottos okända faster?)




Utsikten från vårt rum


Det här dog man inte av, om vi säger så

Maten på hotellet är så himla god, så vi åt där nästan varje dag



Ja, ni ser ju själva

...

_lotta


1 kommentar: