söndag 7 april 2013

Vi dansar minut för minut och missar att låten tar slut

Nu var påsklovet över för den här gången. Och ett bättre lov kunde jag inte föreställa mig! Även om lovets sista dagar inte spenderades på Mallorca, har de verkligen inte varit några dagar att klaga över.

Det känns som om jag har kommit lite till ro under lovet. Jag vet att det är mycket som ska hinnas med innan den här terminen är slut, men nu är det ju faktiskt inte långt kvar. Och även om de sista veckorna kommer att bli intensiva så känner jag mig förvånansvärt lugn. Stabil på något märkligt sätt.

Jag vill även tipsa om lite musik! Skivan "Till mina älskade och älskare" av Linnea Henriksson (tror att det är hennes första då jag inte har hört talas om henne förut, upptäckte dock inte henne förrän i torsdags). Soundet är lite som en blandning av Veronica Maggio och Lily Allen, och med tanke på att jag i sjuan hade ett antal spellistor med bara de två är jag minst sagt hooked på henne.

Till mina älskade och älskare

_lotta



1 kommentar: